Jak wybrac najkorzystniejsza umowe?

Jak wybrac najkorzystniejsza umowe?

Lis 02

Jak wybrac najkorzystniejsza umowe?

Istnieją dwa podstawowe elementy biorące udział w procesie za pomocą radia, aby skutecznie promować cokolwiek to jest sprzedajesz.

„KUP”.

Jeśli kupujesz i umieszczenie po raz siebie, najlepiej znaleźć stację radiową (ów) na danym rynku (-ów), którego format i słuchaczy będzie spełniać kryteria dla potencjalnych klientów. Jeśli jesteś po prostu kupuje czas na stacji radiowej, gdzie mieszkasz, a następnie swoją zażyłość z tymi stacjami pomoże; Z drugiej strony, wciąż musi zdecydować, w jaki dzień częściowo biec plamy. Trzeba spojrzeć na badania stacjach.

Jeśli trzeba kupić czas antenowy na wielu rynkach, wymagane są dalsze badania. Jeśli jednak zatrudnić obsługę medialną zrobić to wszystko działa, oszczędności będą dwojakie. Pierwsza usługa zakup mediów będą musieli statystyki potrzebne do każdej stacji radiowej w każdym rynku, na ich końcach palców, są ekspertami w określaniu, które stacje radiowe kierować perspektywy i kiedy te detektory są najbardziej skłonni do słuchania. Po drugie, ponieważ usługa zakup mediów czyni wielokrotnością stacja kupić dla ciebie, swą pozycję i ich negocjacje z tymi stacjami (czasem grupa należąca) mogą otrzymać zniżki, a tym samym zaoszczędzić pieniądze.

Więc jest to, że „wszystko, co jest ‚? Czy prawidłowe umieszczenie kupna pewność, że dostajesz pieniądze warto?, Właścicieli i dyrektorów marketingu wielu przedsiębiorstw prezesa Buczkowskiego może tak myśleć. Ale niestety, to się myli!

„Wiadomość”

Większość mojej młodości, BT (przed TV) wydano przed słuchania radia „hej-ho srebro” lub „Cień wie” , czy Arthur Godfrey Charlie McCarthy, itp byłem rozrywkę. Byłem przyklejony do radia. Byłem emocjonalnie zainwestował w to, co słyszę. Oto mój punkt widzenia. Radio jest nadal jednym z najbardziej intymnych form medialnych i rozrywkowych dostępnych dla nas.

Artykuł dzięki: